BLOG PERSONAL SOBRE CICLISME

lunes, 14 de marzo de 2011

SETMANA ENTRENAMETS 10

Aquesta setmana tocava fer moltes hores de bici. En un principi el planning ens marcava fer 17 hores. Al final m'han sortit 16h32min; no vindrà de 28 min.... En total 437 km repartits en 5 sortides.

DILLUNS: Descans actiu després del desgast de la Transmaresme. Sortida sol amb carretera 1h30min. Nacional 37km a ritme suau.

DIMARTS: Sortida amb en Rob amb la btt pel passeig fins al riu Besós i agafant el lateral d'aquest. 3h i 67km a un ritme aeròbic fort.

DIMECRES: Sortida en solitari amb carretera. Segons el planning em tocava fer 2 ports. Així que Collsacreu per Arenys i Òrrius per La Roca van ser els escollits. 3hores i 79 km a un ritme aeròbic fort.

DIVENDRES: Sortida carretera amb en Jose dels Piulas. Nacional fins a Malgrat i tornar. A u ritme aeròbic suau 80km en 2h50min.

DIUMENGE: Diumenge tocava patir. Per arribar a les hores establertes per aquesta setmana feia falta arribar a casa amb el plat a taula. Per això en Rob i jo vam decidir sortir amb la bici de carretera i fer ruta amb els Routier de Premià de Mar. Ens va molt bé entrenar amb aquest grup ja que fem força km i a molt bon ritme. Aquest sortida constava d'uns 130km, i vam el seguent recorregut:
Premià, Orrius (port), Marata, Sant Feliu C. (port),Gallifa (port), Sant Llorenç S., Castellar, Mollet, Conreria (port), Premià.
Va ser una sortida genial. El dia va acompanyar a la perfecció fent un temps radiant després d'un dissabte londinenc. El ritme va ser força alt tota la sortida. Vam sortir a 2 /4 de 8 i a les 12h20min ja estavem a Premià. Les sensacions van ser bones en tot moment i vaig pujar tots els ports a un bon nivell, sempre mantenint-me en un ritme alt i regular, sense entrar en sprints i demarrajes típics d'aquestes sortides...
Com que en Rob i jo haviem de fer més hores per completar la setmana, vam decidir seguir per la nacional per arribar a casa a les 14h. Vam arribar fins a Canet en un plis plas, a 37-40 km/h . Si que estem forts, no? Vam pensar... I una merda! La tornada va ser mortífera: un vent de cara de la òstia que no ens deixava passar dels 23-24km/h. Pajarón del mil que ens va agafar i patint fins arribar a casa. Sembla que no coneixèm els "aires" de la nacional... jejeje. 175km en total i patint per arribar a casa a les 14h.

4 comentarios:

1. Hola Jordi, un altre blocaire ... això és una febre. Veig que estes preparant alguna cosa gran amb tant entrenament. El diumenge va estar bé eh? jo vaig arribar molt apurat i amb rampes. La Conreria se'm va ennuegar. La culpa 100 km sobre el corró el dissabte, vaig intentar hidratar-me al màxim mentre ho feia però no va ser suficient. La propera sortida intentaré allargar-la amb vosaltres. El 9 d'abril vaig a la Paris Roubaix Challenge de 162 Km dels quals gairebé 32 són de pavès i m'he de posar-me les piles
    Per cert el meu blog estava aletargat però a tornat a despertar

ResponderEliminar
  2. Uf! Això dels pavés ha de fer molt mal, mentalment i físicament. L'etapa del Tour va ser una escabetxina...
    El nostre repte d'aquest any és la Pedals de Foc Non Stop per Sant Joan. A veure si hi arribem en forma.
    M'agrada el nom del teu blog. Ja tens un seguidor mes.
    Ens veiem!

ResponderEliminar
  3. hola jordi, veo que entrenais tu y Rob a tope, de donde sacas esos entrenos, para intentar algun dia haceros sombra..jejeje
    salu2

4. Buenas Sergio. Pues Rob y yo estamos siguiendo un plan de entreno de un libro que se llama PLANIFICA TUS PEDALADAS de Chema Arguedas (no sé si lo conoces). Son 25 semanas de entrenos para llegar a tope de forma al 25 de junio.