BLOG PERSONAL SOBRE CICLISME

lunes, 8 de febrero de 2010

La meva màquina


Us presento la meva nova màquina: Specialized Stumpjumper HT Expert Carbon 2009. La tinc des del setembre del 2009, però com ara inicio el blog doncs la presento.
Amb quadre de carboni, forquilla Rock Shox Sid Race, Canvi Sram X0, manetes X9, frens Avid Elixir RSLC, pedals CrankBrothers Eggbeatter C, llandes Dt Swiss 420 SL....10,480kg de pes. No és per tirar cohets en quant a pes però estèticament és una passada!
Un cop probada puc dir que és un míssil: permet una arrancada increíble, el quadre de carboni i la forquilla SID absorbeixen les irregularitats del terreny que dona gust, i va super fina! Déu ni dó si es nota la diferència amb l'anterior MERIDA d'alumini de 13 kg!!!
En la segúent entrada presentaré els canvis que li he anat fent a la bici per rebaixar-la de pes i adeqüar-la al meu gust estètic.

2 comentarios:

  1. has de comentar que la frase "els canvis que li he anat fent a la bici per rebaixar-la de pes i adeqüar-la al meu gust estètic" es tradueix amb unes sintes de colors als manguitos, i unes llums reflectants a les rodes, jajajajaja

    ResponderEliminar
  2. I espera que m'arribi la comanda de Chainreactioncycles, que m'he demanat un cistellet de color rosa que li quedará super mono!

    ResponderEliminar