BLOG PERSONAL SOBRE CICLISME

domingo, 13 de febrero de 2011

SETMANA ENTRENAMENTS 4

Setmana 4 d'entrenaments realitzada intregament amb la bici de carretera. Tinc la mtb a casa tan neta que fa pena embrutar-la...jeje. Aquesta setmana he tornat a apretar una mica més (potser massa, ja que he acabat la setmana sense forces). Es podria dir que em fet setmana combinant quantitat i qualitat. La setmana que ve, si o si, toca setmana de recuperació per poder assimilar el creixement continuat d'esforços realitzats les primeres setmanes.

DILLUNS: Prova d'esforç. Per primer cop a la vida el dilluns em vaig sotmetre a una prova d'esforç. Sembla mentida però amb tots els anys que he jugat a bàsquet mai me n'havia fet cap. Revisions mèdiques moltes, però prova d'esforç cap. Però aquest any, donat que tenim l'intenció de portar el cos fins a extrems de fatiga física mai experimentats fins ara, era convenient fer-se'n una per certificar el bon estat de salut. Me la van fer al la clínica del Remei de Barcelona. Resultats satisfactoris i llum verda.

DIMARTS: Sortida en solitari. Nacional fins a Pineda amb la bici de carretera. 69 km en 2h 24min. A un ritme fort em trobo els problemes que suposa tornar sol per la nacional amb el vent de cara. Últimament bufa vent cada dia!

DIMECRES: Sortida en solitari (o no). Vilassar-Argentona-Dosrius-Canyamars-Dosrius-Canyamars-Dosrius- Argentona-Vilassar. Aquest dia vaig acabar més rebentat del compte. A l'alçada d'Argentona i de camí cap a Dosrius vaig sentir que un parell de bicis s'enganxaven darrera meu. Quina ràbia em fa estar entrenat tot sol i tenir algú darrera chupant roda sense veure-li la cara ni saber qui és. Així que, sentint-me fort, decideixo apretar cada cop més el ritme fins arribar a Dosrius a velocitats de 35-38 km/h per veure si me'ls treia de sobre. Els cabrons no es van desenganxar i no van fotre cap relleu. Total, em vaig fondre sense cap sentit ni necessitat i a sobre no me'ls vaig treure del darrera. Hagués estat més fàcil apartar-me a un costadet i dir: passin senyors, que jo vaig al meu rollo. Beneit! A partir d'aquí vaig notar la resta de la sortida com les cames estaven força cansades. 55km en 2h.

DIVENDRES: Sortida amb en Jose dels Piules. Nacional fins Calella. De tornada ens trobem a l'Ivan de l'Ayala a l'alçada de Caldetes i tornem els tres junts. Els paio està super fort i va anar tirant del trio fent sèries a 40 km/h. Vaig aguantar el tipus. 63 km en 2h 16min

DISSABTE: Sortida amb en Rob. Nacional fins Palafolls. 87 km en 3h 07min i a bon ritme d'entreno. Al menys un dia de la setmana vam fer bondat i vam obeïr al Sant Planning.

DIUMENGE: Sortida en grup amb els companys del Routier. Nacional fins a Tordera. Arribem a Hostalric i fem paradeta tècnica per menjar i omplir els bidons a la font de la plaça. Carretera fins a Sant Celoni i direcció Vallgorguina pujem fins a Collsacreu. Aquí ja em noto força petat però deicideixo tirar del pilot a ritme fort sabent que no arribaria a dalt del port sense que la majoria d'ells em d'esenganxés les pegatines de la bici. I efectivament, a 1 km del final les meves cames van dir prou i vaig haver d'afluixar i arribar al cim amb plat petit. Arenys de Mar i N-II fins a casa. Tot això a un ritme endiablat, massa fort per estar només a Febrer. El que passa és que aquesta gent va tot l'any al mateix ritme i sempre cauen/caiem en piques i demostracions de força. Acabo la setmana rebentat i demanant a en Rob de tornar desde Mataró fins a casa a un ritme més "normal" i deixar marxar el "tren" del Routier, que ja n'havia tingut prou de cansament acumulat. A sobre i de nou, el vent de cara ens estava matant. 116km en 3h 56min a "tropecientasmil" pulsacions per minut.

TOTALS SETMANA: 390 km en 14 hores pedalant.

Puedo prometer i prometo que la setmana que vé bondat i no passar de 75% p.p.m.

2 comentarios: