BLOG PERSONAL SOBRE CICLISME

domingo, 6 de febrero de 2011

SETMANA ENTRENAMENTS 3

Aquesta tercera setmana, en u principi, la tenia plantejada com a setmana de recuperació: tenia intenció de rodar 11 hores sense passar del 70% de pulsacions. Però al final no ha estat així. Donada la bona climatologia de la setmana, que he disposat de temps i que m'he trobat força bé físicament, he aprofitat per augmentar una mica el ritme i fer 12 hores en total. Ja arribaràn setmanes de mal temps, fred i altres entrebancs en les que no podré sortir tant i que hauré de fer coincidir amb la setmana de recuperació.

Així doncs, el dimarts vaig sortir sol amb la bici de carretera. Vaig anar fins a Canyamars, després vaig tornar a Dosrius, vaig tornar a pujar a Canyamars i cap a casa. Almenys vaig fer una mica de curves, no és com pujar ports, però tampoc és la merda de la nacional que és més aburrida que un discurs del Montilla. Total: 2h i 55 km. Mitja de pulsacions: 69%

Divendres vaig sortir també sol amb la bici de carretera. Aquesta vegada nacional fins a Sta. Susanna i tornar. Feia una tarda esplèndida i veure el mar des de la carretera amb la llum del sol que s'anava ponenet em va fer disfrutar i pensar: que bé que s'hi va amb bici quan fa bon temps. Quines ganes de que arribi la primavera. Em trobava còmode i vaig forçar una mica més el ritme. Total: 2h36min i 73km. Mitja de pulsacions: 73%

Dissabte vaig tornar a sortir sol amb la de carretera. Nacional fins a Malgrat i tornar. De tornada em vaig trobar amb un col.lega de Vilassar que fa triatlons i vam tornar junts fins a casa. L'home está molt fort i em va fer portar un ritme massa alt: no és que no el pogués seguir, sino que era un ritme que no em tocava portar. Però bueno, aquestes coses passen. Al final 83km en 2h57min. Mitja de pulsacions: 74%

Diumenge tocaba sortida de mtb amb el grup. Al final en Rob es va decidir per la carretera i vam sortir en Jordi, en Pascu i jo. Sortida fins a la creu de Rupit i tornar. A les 8h vam anar a buscar en Pascu a Teià. Pujada per pista fins a la cornissa i fins a Sant Mateu. Pista fins a la mútua i allà vam decidir baixa per una trialera que creiem que farem el dia de la Transmaresme. Excepte 2 o 3 arbres caiguts i un tram de reguerots massa marcats, la resta assequible per fer sobre la bici. després vam enllaçar amb la trialera de les dunes i després amb la dels tobogans. El terreny estava perfecte per poder baixar ràpid, i després de tants dies sense fer trialeres vaig disfrutar com un nen petit. Vam creuar la riera de Dosrius i vam pujar per pista fins a Can Bruguera i després fins la creu de Rupit. Allà vam baixar per la pista que porta a Canyamars passant pel Pou de Glaç (que amagat que està el cabrón, oi nois? jeje). La baixada estava súper enfangada, així que vam deixar les bicics ben llestes per passar per la manguera. I de pas, punxadeta de rigor del qui escriu. Després puja-baixa per pistes i rieres i un corriol fins a Dosrius. Riera fins Mataró, camí del mig i cap a casa.

Total: 67km en 4h18min a un 70% de ppm. 1.413m de desnivell +.

Totals setmana 3: 12h12min i 280km.

2 comentarios:

  1. la trialera de la transmaresme és la que vem fer, tot menys l'ultim tram, on no segueix per lñes dunes ni els tobogans, s'haurà de tornar a repetir,no?

    ResponderEliminar
  2. Doncs suposo que tallaran els arbres no?

    ResponderEliminar